Artikkelit

Tarinoita pilvien välistä

Minkälaisia ovat hyvät verkkopalvelut? Entä kuinka sivusto saadaan löytymään hakukoneista? Mitä saavutettavuus tarkoittaa? Vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät täältä.

Ilman sisältöä ei ole verkkopalvelua

29.9.2016
Sisältö on tärkeä osa verkkopalvelua. Ilman sitä verkkopalvelu ei voi toimia. – Lue lisää

Arvaa, selvitä, kerro – mitä asiakkaasi odottaa verkkopalvelulta?

29.9.2016
Jotta verkkopalvelu palvelee tarkoitustaan, tulee sen olla hyödyllinen loppukäyttäjälle. – Lue lisää

Voiko verkkopalvelu olla hauska?

29.9.2016
Voiko verkkopalvelu olla hauska? Entä mitä pelillistäminen oikein tarkoittaa? – Lue lisää

Parempien verkkopalvelujen anatomia

29.9.2016
Uskaltaako joku todeta, että heidän sivustonsa olisi paras mahdollinen? – Lue lisää

Käyttäjät ovat luolaihmisiä – käyttökokemus kumpuaa perimästä

28.9.2016
Miten ihmisten eloonjäämis- ja selviytymistaidot sekä erilaiset reaktiot vaikuttavat suunnitteluun? – Lue lisää

Kuolemansyntejä, ilmaisia ämpäreitä ja tuloksellisuutta

30.8.2016
"Ilmaisia ämpäreitä", ehdottaa joku. – Lue lisää

Kompromissi verkkopalvelussa – toimivan konseptin tuho?

7.8.2016
Kompromisseilla voidaan saada projektiryhmä tyytyväiseksi, mutta onko se kuitenkaan hyväksi itse verkkopalvelulle? – Lue lisää

Poutislaisten suosikit – 7 kirjaa kesäksi

21.6.2016
Poutislaisten suosikkikirjat kesälomalle. – Lue lisää

Miksi tarjoat huonoa käyttäjäkokemusta?

10.6.2016
Huono käyttäjäkokemus voi pilata hyvänkin asiakaskokemuksen. – Lue lisää

Kilpailuetu, jota ei osata hyödyntää

12.5.2016
Kilpailuetua olisi tarjolla digituotteiden kehittäjille. – Lue lisää

Ota yhteyttä, ehdota tapaamista tai pyydä tarjous.

Ota yhteyttä