Verkkopalvelussa sisältö ilmaisee, miksi organisaatio on olemassa. Se kertoo, mitä organisaatio tekee, kenelle ja miten. Sisältö muodostaa yhteyden organisaation ja asiakkaan välille.
Mikä sisältö?
Sisältöihin kannattaa todella panostaa! Autamme yrityksiä ja organisaatioita paketoimaan verkkopalveluidensa sisällöt merkityksellisiksi, laadukkaiksi ja käyttäjää kiinnostaviksi viesteiksi.
Sisältöpalvelujamme ovat:
- sisällöntuotannon koordinointi ja tuki
- hakukoneoptimointi (SEO)
- sosiaalinen media
- koulutukset
Miten me sen teemme?

Verkkopalveluprojekteissamme sisältöjä aletaan työstää heti projektin käynnistyessä. Tarkoituksena on saada yksi projektin isoimmista työvaiheista sujuvasti liikkeelle ja ajoissa valmiiksi. Valmiin sisällön avulla on myös helpompaa suunnitella käyttöliittymä, jossa sisältö ja käytettävyys toimivat saumattomasti yhdessä.
Sisällöntuotanto etenee sisältöstrategiemme opastuksella. He organisoivat ja sparraavat sisällöntuotantoa sekä tarvittaessa myös editoivat tekstiä ja tuottavat valmista materiaalia.
Projektikohtaisesti järjestämme 1–2 työpajaa, joissa käsitellään verkkopalvelun sisällöllisiä tarpeita. Lisäksi koulutamme esimerkiksi hakukoneoptimointiin, toimivaan verkkosisältöön tai vaikkapa sosiaaliseen mediaan liittyvissä kysymyksissä.

Miten hyödyt?

Panostamalla sisältöihin saat merkityksellisen ja toimivan verkkopalvelun, jonne käyttäjät palaavat yhä uudelleen. Helpotat omaa työtäsi, kun annat meidän vastata sisällöntuotannon strategiasta, koordinoinnista ja laadusta.
Osaamisemme avullamme varmistat, että uusi verkkopalvelu sisältöineen tarjoaa ratkaisuja asiakkaillesi juuri heidän toiveidensa pohjalta.

Nämäkin asiakkaamme hyödynsivät apuamme sisällöntuotannossa:
Ensimmäinen askel on helppo.
Ota yhteyttä.


