Siirry sisältöön

Käyttöpalvelut, tuki ja jatkokehitys varmistavat palvelusi elinvoimaisuuden

Pilvenhahtuvat vaaleansinisellä taivaalla.

Saitko juuri idean, jonka haluaisit toteuttaa verkkosivuillesi? Onko sinulla haasteita sisällöntuotannossa? Tarvitsevatko avainsivusi optimointia? Onko sivullasi jotain rikki? Tällaisissa – ja monissa muissa – tilanteissa asiakaspalvelumme auttaa. Langan päässä on aina asiantuntija.

Pidetään palvelusi ajan tasalla!

Asiakaspalvelumme auttaa myös muissa kuin ongelmatilanteissa – esimerkiksi silloin, kun sivustolle tarvitaan pientä päivitystä ja jatkokehitystä. Voimme huolehtia sivuston ylläpidosta avaimet käteen -periaatteella. Tavoitelähtöisissä projekteissa suosittelemme jatkuvan kehityksen mallia, jossa tulosten optimointi ohjaa palvelun jatkuvaa kehitystyötä, joko erikseen projektoitavina jatkokehitystöinä tai kehitystyöhön pysyvästi allokoituina työtunteina. Tähän joustavaan palvelumalliin Suomessa pystyy vain harva toimija, pitkälle kehitetyn asiakaspalvelumallimme ansiosta meiltä se sujuu!

Asiakaspalvelumma auttaa monessa

Palvelupyyntöjen käsittelyn ja tuen saat kokeneelta, huolelliselta ja omistautuneelta asiakaspalvelutiimiltämme. Projektitiimisi asiantuntijat ovat käytettävissä myös jatkokehitysprojekteissa, sillä henkilökunnan vaihtuvuus on meillä pientä. Asiointi tuttujen ihmisten kanssa on paitsi sujuvaa, myös mukavaa! Jatkokehitysprojektien määrittelytyöt käyvät sujuvasti: kun palvelu on tuttu, saat tarjouksen ripeästi. Kun verkkosivustosi on toteutettu meillä, saat kauttamme myös laadukkaan hostingin.

Pystymme ratkomaan ongelmatilanteita ripeästi, auttamaan sivujen erilaisissa optimointitehtävissä ja kouluttamaan tarvittaessa sinun asiantuntijoitasi erilaisissa sivuston ylläpitoon liittyvissä tarpeissa. Vedämme tarvittaessa erilaisia kehitystyöpajoja ja tuemme myös sisällöntuotantoa. Autamme Hubspotin käytön optimoinnissa ja laajentamisessa, näin saat arvokkaasta työkalusta kaiken hyödyn irti.

Miten me sen teemme?

Asiakaspalvelu Netta Vuorinen

Kun tarvitset apua sivuston ylläpidossa, mietit sivuston kehitystarpeita tai uusien teknologioiden mahdollisuuksia osana omaa sivustokokonaisuuttasi – tai jokin ei sivustollasi toimi, voit lähettää meille tukipyynnön. Käsittelemme ne aina mahdollisimman nopeasti sovitun vasteajan puitteissa. Tukipyynnöt laskutetaan toteutuneiden tuntien mukaisesti.

Lisätilauksista sekä asiakaskohtaisista muutos- ja jatkokehitystöistä teemme lähtökohtaisesti aina tarjouksen. Jatkuvan palvelukehityksen mallissa voimme sopia kehityssyklin pituuden ja siihen varatut työtunnit.

Asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan!

Asiakaspalvelu Netta Vuorinen

Miten hyödyt?

Ranteessa oleva älykello näyttää ajaksi 8.36.

Saamme usein asiakkailtamme palautetta loistavasta asiakaspalvelustamme! Vastaamme nopeasti ja asiantuntevasti kaikkiin pyyntöihin. Organisaatiosi voi huoletta keskittyä sisällön ylläpitoon ja palvelun tarjoamiseen, kun kaikki muu sivuston toiminta hoituu meidän puolestamme.

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa arkisin klo 8–16. Voit lähettää meille tukipyynnön oheisella lomakkeella – autamme mielellämme, olipa kyse sitten käyttötuen tarpeesta, uudesta kehitysideasta tai pulmatilanteesta verkkopalvelussa. Akuuteissa tilanteissa meidät tavoittaa myös numerosta 0207 280 649.

Lähetä meille tukipyyntö

 

Ranteessa oleva älykello näyttää ajaksi 8.36.

Tyytyväisiä asiakkaitamme: