
HubSpotin hyödyt markkinoinnissa
- Hubspot liittää yhteen useita työkaluja ja seurannan – tämän ansiosta pystyt seuraamaan markkinointikanaviesi tuloksia luotettavammin ja pystyt suuntaamaan markkinointibudjettiasi tehokkaammin.
- Voit myös säästää lisenssikustannuksissa verrattuna erillisten työkalujen käyttöön.
- Markkinointikontaktien käsittely on joustavaa Hubspotin nykyaikaisen ja helppokäyttöisen CRM:n avulla. Voit käyttää CRM:ää markkinoinnin tarpeisiin tai yhteistyössä myynnin kanssa – ja myös integrointi käytössä olevaan järjestelmään on mahdollista.
- Keräät helposti sähköisen kanavan liidit talteen ja tiedät, mistä parhaat liidisi ovat peräisin.
- Yhteispeli myynnin kanssa varmistaa tulokset, yksikään liidi ei jää käsittelemättä, pystyt reagoimaan prospektien aktiivisuuteen yhdessä myynnin kanssa.
- Pystyt luomaan Hubspotin työkaluilla helposti lomakkeita, sähköposteja, pop-upeja ja visuaalisia landing-pageja – näet kaikkiin näihin liittyvät tulokset helposti ja pystyt vertailemaan erilaisia toteutuksia keskenään.
- Hubspotin avulla tuet monenlaisia markkinointistrategioita, yksinkertaisesta liidienkeruusta aina monitahoiseen demand generation -strategiaan. Voit aloittaa helpoista asioista ja kehittää digitaalista markkinointiasi tulosten pohjalta. Järjestelmä kasvaa mukanasi.
- Voit automatisoida usein toistuvia prosesseja ja huolehtia automaation avulla, etteivät asiakaskosketukset jää ilman jatkotoimenpiteitä.
Hubspot toimii juuri sinun verkkosivujesi kanssa
HubSpot Marketing Hubin tehokas käyttö ei vaadi verkkosivujen toteutusta HubSpotin CMS:llä. Hubspot voidaan kytkeä helposti myös ulkopuoliseen julkaisujärjestelmään, jolloin valtaosa verkkosivujen seurantaraporteista toimii normaalisti. Hubspot lomakkeiden ja pop-upien upottaminen onnistuu. Voit myös käyttää HubSpotin julkaisutyökaluja omaa julkaisujärjestelmääsi täydentäen, esim. kampanjasivujen rakentamisessa. Erityisen hyvin HubSpot kytkeytyy yhteen WordPressin kanssa.
HubSpot Marketing Hub ominaisuudet
Monipuolinen ja helppokäyttöinen markkinoinnin automaatiosovellus, joka sisältää kaiken mitä tarvitset kohdeyleisösi huomion herättämiseen, vierailijoiden konvertointiin liideiksi, liidien nurturointiin ja markkinointitoimenpiteiden luotettavaan seurantaan.
Herätä huomio
- Blogi
- Video
- Sosiaalinen media
- Kampanjat
- SEO
Konvertoi kävijät liideiksi
- Sähköpostimarkkinointi
- Lomakkeet
- Chat ja chatbotit
- Automaatio
- Kohdennettu sisältö
- CTA:t
- Gated content
Mittaa ja raportoi
- Verkkosivujen analytiikka
- Kampanjaraportointi
- Liidien lähteet

Hubspot CRM ominaisuudet
Hubspotin sydän, jonka ympärille voit vähitellen rakentaa tuen kaikkia asiakkuutta koskevia prosesseja varten. Se toimii vaivatta markkinointikontaktien rekisterinä ja antaa tarvittaessa helppokäyttöiset työkalut myös myyntipipelinen hallintaan. Se kytkeytyy hyvin ulkopuolisiin järjestelmiin, tavallisia kytkentöjä ovat esim. yrityksen käytössä oleva CRM ja ulkopuolinen asiakastietojärjestelmä (esim. Vainu).
Yhteinen tietokanta markkinoinnin ja myynnin kontaktien hallintaan
- Yritystieto
- Henkilötieto
- Pipelinet prosessien hallintaan
- Integroitavissa
Jaa kontaktiin liittyvää tietoa helposti tiimien välillä
- Kontaktin aktiivisuus
- Viestintä (chatit, sähköpostit, puhelut, tapaamiset, muistiinpanot)
Organisoi ja seuraa markkinoinnin ja myynnin vuorovaikutusta prospektien kanssa
- Diilit ja pipelinet auttavat markkinoinnin ja myynnin prosessien hallinnassa
- Asiakasviestintä eri kanavista kertyy kätevästi yhteen paikkaan
- Tehtävien avulla tuet markkinointi- ja myyntityötä
- Mukautettavien dashboardien avulla seuraat juuri sinun tiimillesi tärkeitä tunnuslukuja
Keskustellaan juuri sinun tarpeistasi
Kuinka Hubspot Marketing Hub palvelisi juuri sinun markkinointikäytäntöjäsi? Mikä lisenssi sopisi sinun käyttöösi? Älä epäröi ottaa yhteyttä, sparraamme mieluusti kanssasi – ilman sitoumusta. Pääset hyvään alkuun ja kohti tuloksellista Hubspotin käyttöä.