Siirry sisältöön

HubSpot markkinoinnin ja myynnin tueksi

Poutapilven työntekijä kirjoittamassa työpisteellään.

Hubspot on alusta, joka mahdollistaa koko asiakaspolun pitkäjänteisen kehittämisen yhtenäisen asiakasdatan pohjalta. Sen helpoimmin käyttöönotettava osa on Marketing Hub, jonka työkalut tuovat selkeää lisäarvoa tavoitteellisen digitaalisen markkinoinnin tekemiseen. Hubspotin CRM toimii markkinointirekisterinä – mutta se ja HubSpotin helppokäyttöinen myyntipipeline voidaan helposti ottaa samalla käyttöön myynnin työkaluksi. Hyödynnä rautaista osaamistamme ja aloita HubSpotin kanssa hallittavalla ja tuloksellisella tavalla!

Poutapilven työntekijä kirjoittamassa työpisteellään.
Montako järjestelmää sinulla on käytössä asiakaspolkuun liittyvien prosessien tukena pelkästään markkinoinnissa? Aloita systemaattinen palvelupolun kehittäminen, siirry vaiheittain helppokäyttöiseen ja yhtenäiseen työkaluun asiakastiedon ja -prosessien hallinnassa.

HubSpotin hyödyt markkinoinnissa

  • Hubspot liittää yhteen useita työkaluja ja seurannan – tämän ansiosta pystyt seuraamaan markkinointikanaviesi tuloksia luotettavammin ja pystyt suuntaamaan markkinointibudjettiasi tehokkaammin. 
  • Voit myös säästää lisenssikustannuksissa verrattuna erillisten työkalujen käyttöön. 
  • Markkinointikontaktien käsittely on joustavaa Hubspotin nykyaikaisen ja helppokäyttöisen CRM:n avulla. Voit käyttää CRM:ää markkinoinnin tarpeisiin tai yhteistyössä myynnin kanssa – ja myös integrointi käytössä olevaan järjestelmään on mahdollista.
  • Keräät helposti sähköisen kanavan liidit talteen ja tiedät, mistä parhaat liidisi ovat peräisin.
  • Yhteispeli myynnin kanssa varmistaa tulokset, yksikään liidi ei jää käsittelemättä, pystyt reagoimaan prospektien aktiivisuuteen yhdessä myynnin kanssa.
  • Pystyt luomaan Hubspotin työkaluilla helposti lomakkeita, sähköposteja, pop-upeja ja visuaalisia landing-pageja – näet kaikkiin näihin liittyvät tulokset helposti ja pystyt vertailemaan erilaisia toteutuksia keskenään.
  • Hubspotin avulla tuet monenlaisia markkinointistrategioita, yksinkertaisesta liidienkeruusta aina monitahoiseen demand generation -strategiaan. Voit aloittaa helpoista asioista ja kehittää digitaalista markkinointiasi tulosten pohjalta. Järjestelmä kasvaa mukanasi.
  • Voit automatisoida usein toistuvia prosesseja ja huolehtia automaation avulla, etteivät asiakaskosketukset jää ilman jatkotoimenpiteitä.

Hubspot toimii juuri sinun verkkosivujesi kanssa

HubSpot Marketing Hubin tehokas käyttö ei vaadi verkkosivujen toteutusta HubSpotin CMS:llä. Hubspot voidaan kytkeä helposti myös ulkopuoliseen julkaisujärjestelmään, jolloin valtaosa verkkosivujen seurantaraporteista toimii normaalisti. Hubspot lomakkeiden ja pop-upien upottaminen onnistuu. Voit myös käyttää HubSpotin julkaisutyökaluja omaa julkaisujärjestelmääsi täydentäen, esim. kampanjasivujen rakentamisessa. Erityisen hyvin HubSpot kytkeytyy yhteen WordPressin kanssa.

HubSpot Marketing Hub ominaisuudet

Monipuolinen ja helppokäyttöinen markkinoinnin automaatiosovellus, joka sisältää kaiken mitä tarvitset kohdeyleisösi huomion herättämiseen, vierailijoiden konvertointiin liideiksi, liidien nurturointiin ja markkinointitoimenpiteiden luotettavaan seurantaan.

Herätä huomio

  • Blogi
  • Video
  • Sosiaalinen media
  • Kampanjat
  • SEO

Konvertoi kävijät liideiksi

  • Sähköpostimarkkinointi
  • Lomakkeet
  • Chat ja chatbotit
  • Automaatio
  • Kohdennettu sisältö
  • CTA:t
  • Gated content

Mittaa ja raportoi

  • Verkkosivujen analytiikka
  • Kampanjaraportointi
  • Liidien lähteet

CRM on Hubspotin sydän. Yhtenäinen ja ajantasainen asiakastieto varmistaa kaikkien asiakkaaseen liittyvien markkinointi-, myynti- ja palveluprosessien yhtenäisyyden, aukottomuuden ja korkean laadun. Voit aloittaa kehittämisen asiakaspolun alkupäästä ja ulottaa Hubspotin käyttöä vähitellen koko asiakkaan elinkaaren ajalle.

Hubspot CRM ominaisuudet

Hubspotin sydän, jonka ympärille voit vähitellen rakentaa tuen kaikkia asiakkuutta koskevia prosesseja varten. Se toimii vaivatta markkinointikontaktien rekisterinä ja antaa tarvittaessa helppokäyttöiset työkalut myös myyntipipelinen hallintaan. Se kytkeytyy hyvin ulkopuolisiin järjestelmiin, tavallisia kytkentöjä ovat esim. yrityksen käytössä oleva CRM ja ulkopuolinen asiakastietojärjestelmä (esim. Vainu).

Yhteinen tietokanta markkinoinnin ja myynnin kontaktien hallintaan

  • Yritystieto
  • Henkilötieto
  • Pipelinet prosessien hallintaan
  • Integroitavissa

Jaa kontaktiin liittyvää tietoa helposti tiimien välillä

  • Kontaktin aktiivisuus
  • Viestintä (chatit, sähköpostit, puhelut, tapaamiset, muistiinpanot)

Organisoi ja seuraa markkinoinnin ja myynnin vuorovaikutusta prospektien kanssa

  • Diilit ja pipelinet auttavat markkinoinnin ja myynnin prosessien hallinnassa
  • Asiakasviestintä eri kanavista kertyy kätevästi yhteen paikkaan
  • Tehtävien avulla tuet markkinointi- ja myyntityötä
  • Mukautettavien dashboardien avulla seuraat juuri sinun tiimillesi tärkeitä tunnuslukuja

Keskustellaan juuri sinun tarpeistasi

Kuinka Hubspot Marketing Hub palvelisi juuri sinun markkinointikäytäntöjäsi? Mikä lisenssi sopisi sinun käyttöösi? Älä epäröi ottaa yhteyttä, sparraamme mieluusti kanssasi – ilman sitoumusta. Pääset hyvään alkuun ja kohti tuloksellista Hubspotin käyttöä.