Artikkelit

Tarinoita pilvien välistä

Minkälaisia ovat hyvät verkkopalvelut? Entä kuinka sivusto saadaan löytymään hakukoneista? Mitä saavutettavuus tarkoittaa? Vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät täältä.

Kymmenen vinkkiä hakukonenäkyvyyteen

22.12.2014
Hakukonenäkyvyyteen ei ole oikotietä. Se vaatii pitkäjänteisyyttä ja suunnitelmallisuutta. – Lue lisää

Viisi trendiä vuodelle 2015

9.12.2014
Mitä uusi vuosi tuo tullessaan? – Lue lisää

Miksi verkkopalvelua kannattaa päivittää säännöllisesti?

3.10.2014
Jatkuvasti päivittyvä sisältö kasvattaa esimerkiksi organisaatiosi Google-näkyvyyttä ja verkkosivustosi uskottavuutta. Mitä muuta sillä saavutetaan? – Lue lisää

Ennakoi ja menesty

26.9.2014
Suunnittelupäällikkömme Tero Parvinen piti Markkinointiviestinnän viikolla 24.9. esitelmän aiheesta "Verkkopalvelut viiden vuoden kuluttua". – Lue lisää

Lupa olla utelias

26.9.2014
Kohtaako, se mitä kerrot yrityksestäsi tai yhteisöstäsi vierailijan odotukset? Mitä jos kysyisit asiantuntijalta? Siellä hän on verkkosivustollasi. – Lue lisää

Markkinointiviestinnän viikko jälleen 23. – 24.9

8.9.2014
Markkinointiviestinnän viikko vastaa ajankohtaisiin kysymyksiin tuloksen tekemisestä, markkinointiviestinnän ja myynnin yhteispelistä ja antaa caseja ja työkaluja tämän päivän työhön. – Lue lisää

Responsiivisuus on skaalautumista kaikkiin päätelaitteisiin

4.9.2014
Responsiivinen suunnittelu on tätä päivää, mutta myös tulevaisuutta. – Lue lisää

Miksi koodarit roikkuvat puussa?

1.9.2014
FlowPark, Siisti Biitsi, pulkkamäkeä, purjehdusta, what! Eikö työnteko maistu? – Lue lisää

How cool is that?

8.7.2014
Yrityksen toisen perustajan, Fredrik Bjurströmin mukaansatempaava artikkeli: - Avaruusolioita ei vieläkään ole nähty, mutta elämme paraikaa yhtä ihmiskunnan suurista harppauksista. – Lue lisää

Käytettävyys käytettävissänne, olkaa hyvä

4.7.2014
Suunnittelu antaa lähtökohdat toteutukselle. Kun intuitiivisuus, loogisuus ja selkeys yhdistyvät onnistuneeksi ja helppokäyttöiseksi kokonaisuudeksi. – Lue lisää

Ota yhteyttä, ehdota tapaamista tai pyydä tarjous.

Ota yhteyttä