Artikkelit

Tarinoita pilvien välistä

Minkälaisia ovat hyvät verkkopalvelut? Entä kuinka sivusto saadaan löytymään hakukoneista? Mitä saavutettavuus tarkoittaa? Vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät täältä.

Verkkopalveluprojektin kolme kuolemansyntiä

29.9.2016
Kolme kuolemansyntiä, joita voit kannattaa välttää verkkopalvelu-uudistuksen yhteydessä. – Lue lisää

5 asiaa, joissa yritysten tulisi ottaa mallia tubettajilta

29.9.2016
Youtube on suosiossa. Samoin tubettajat. Mitä yritysten pitäisi tästä oppia? – Lue lisää

Hyödynnä tunteita ja tarinoita myös verkossa

29.9.2016
Tarinat ovat yksi tehokkaimmista keinoista vaikuttaa verkkosivuston käyttäjiin. – Lue lisää

Hifistelyä verkkopalvelussa – tavallista hienompaa sisältöä

29.9.2016
Varhaisten verkkosivujen sisältö ei ollut kovin kummoista katsottavaa. Nykyään mahdollisuuksia on paljon enemmän. – Lue lisää

Ilman sisältöä ei ole verkkopalvelua

29.9.2016
Sisältö on tärkeä osa verkkopalvelua. Ilman sitä verkkopalvelu ei voi toimia. – Lue lisää

Arvaa, selvitä, kerro – mitä asiakkaasi odottaa verkkopalvelulta?

29.9.2016
Jotta verkkopalvelu palvelee tarkoitustaan, tulee sen olla hyödyllinen loppukäyttäjälle. – Lue lisää

Voiko verkkopalvelu olla hauska?

29.9.2016
Voiko verkkopalvelu olla hauska? Entä mitä pelillistäminen oikein tarkoittaa? – Lue lisää

Parempien verkkopalvelujen anatomia

29.9.2016
Uskaltaako joku todeta, että heidän sivustonsa olisi paras mahdollinen? – Lue lisää

Käyttäjät ovat luolaihmisiä – käyttökokemus kumpuaa perimästä

28.9.2016
Miten ihmisten eloonjäämis- ja selviytymistaidot sekä erilaiset reaktiot vaikuttavat suunnitteluun? – Lue lisää

Kuolemansyntejä, ilmaisia ämpäreitä ja tuloksellisuutta

30.8.2016
"Ilmaisia ämpäreitä", ehdottaa joku. – Lue lisää

Ota yhteyttä, ehdota tapaamista tai pyydä tarjous.

Ota yhteyttä