Työturvallisuuskortti

1,2 miljoonaa työturvallisuuskorttia

Työturvallisuuskorttia tarvitaan moniin työtehtäviin. Ei siis ole ihme, että yli miljoonalla suomalaisella sellainen on. Mutta miten tietoa yli miljoonasta kortista ja sadoista kursseista hallitaan? Tarkoitukseen räätälöidyllä tietokannalla.

Tavoite

Työturvallisuuskorttitietojen digitalisointi helposti hallittavaksi

Poutapilven luoma tietokanta on hallinnut suomalaisten työturvallisuuskorttitietoja jo vuodesta 2006.

Aluksi uudistettiin Työturvallisuuskorttimenettelyä esittelevä sivusto. Kun korttitietojen ylläpito myöhemmin siirtyi Työturvallisuuskeskukselle, he halusivat yhdistää sen jo olemassa olevaan sivustoon. Tavoitteena oli tietokanta, jonka avulla valtavan tietomäärän hallinnointi hoituu vaivattomasti.

Ratkaisu

Yksi sovellus korttitietojen hallintaan

Nyt Työturvallisuuskeskus hallinnoi kaikkia Työturvallisuuskortteihin liittyviä palveluita yhdellä järjestelmällä. Samassa palvelussa ovat tiedot kortinhaltijoista, kursseista, suorituksista ja kurssimateriaaleista. Lisäksi järjestelmä lähettää tiedot kortteja valmistavaan firmaan, laskutukseen ja mobiilisovellukseen.

Työturvallisuuskorttijärjestelmällä hoituu sujuvasti korttien tallennusten ja toimitusten rutiinit ja voimme keskittyä kortin sisältöjen kehittämiseen.
Kerttuli Harjanne, Työturvallisuuskeskus

Räätälöity sovellus säästää aikaa, vaivaa ja rahaa

Toimintojen ja palveluiden digitalisoiminen säästää usein aikaa, vaivaa ja rahaa. Niin tässäkin tapauksessa. Työturvallisuuskorttitietojen ylläpitäminen ilman siihen tarkoitettua tietokantaa olisi lähes mahdoton tehtävä. Tietokannan avulla se sujuu kuin itsestään.

Me pystymme digitalisoimaan paljon muutakin. Kysy lisää.

Sampo Kunttu
040 194 8401
sampo.kunttu@poutapilvi.fi

tyoturvallisuuskortti.fi

Ota yhteyttä, ehdota tapaamista tai pyydä tarjous.

Ota yhteyttä